lördag 12 maj 2012

Rabarber!

Älskar lördagar när man inte har planerat i något! Jag gick upp vi halv tio idag och då satte sig jag och älsklingen i soffan och kollade på Skilda världar. Sen satt vi där hela dagen, vi gick ner ibland för att hämta mat.  
Detta är dock inget vi brukar göra. Vi fick göra det i dag för att Wictor skulle ha tillbaka den och vi hade två skivor kvar. Vi hann tyvärr inte se klart det, hade två avsnitt kvar.
Men lite nytta hann jag med att göra ändå. Mor hade cement kurs idag så hon hade plockat massor med rabarber och jag fick stjälkarna så jag gjorde rabarbersaft och den blev riktigt god faktiskt. Jag hann också med att laga kvällsmat med Fredrik, vi gjorde pizza. Det blev också mycket god tycker jag.

Ikväll har vi varit hos bror W och kollat på en lite konstig film, Någon annanstans i Sverige. Inte den bästa filmen jag har sett.

//Cajza    

1 kommentar:

  1. Det var jätte god saft och pizzan var och gör!! Hawaii var bäst eller vad du döpte den till:-)

    SvaraRadera