lördag 4 juni 2016

Oväntat

  Helt plötsligt från bar himmel kom det regn. Ena sekunden tittade jag ut genom fönstret och det var solsken och fint och nästa så regnar och åskar det. Men det behövdes lite regn så det gjorde inget, bara det blir solsken igen. Idag har jag jobbat lite, bara mellan 11-15 så det var inte så länge. När jag kom hem hade Linnéa  och hennes familj kommit till oss och vi skulle äta lite grillat. Det var länge sedan de var hos oss så det var roligt att de kom. Sen åkte Fredde och Martin på ölfestival i Älmhult och Linnéa och barnen åkte hem till mina päron. Jag och Abbe busade på golvet och sen blev han trött och somnade. Jag fixade lite med tvätten och rensade ut gamla kläder jag inte använder. Nu ska jag sova, tror jag. 

Idag grillade vi baconlindade köttbullar men ost i.
Super  goda!



//Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar