tisdag 10 november 2015

Gekås

   Igår blev jag ett par tusen fattigare men många tusen ting rikare. Jag, mina systrar, mor och Ann-Christine var på Gekås Ullared. Vi kom dit vid halv elva och då var det mycket folk där, men sen på eftermiddagen började det bli bättre och vi kunde svänga runt med vagnarna där lite hur som helst. Abbe var så klart också med, men han låg mest i sin vagn och tittade, lekte lite med sin  gosedjur och sov. En perfekt slappe dag för hans del. Jag köpte alla julklappar och massa nödvändigheter till oss, såsom tandborstar, tvättlappar och kläder. Idag har vi tagit igen oss lite och plockat upp och lagt allt på sin plats. 
   Ikväll gjorde jag något riktigt gott till middag: Hönspaj. Hade hönsfärs och kryddade den med fajita krydda och färska tomater. Super gott!

//Cajza 

1 kommentar: