söndag 20 juli 2014

Sista dagen

Idag är min sista semesterdag och det har varit en bra dag. Jag hade en lång sovmorgon till tio och sen åt jag frukost, packade badväskan och åkte till affären och köpte med mig en sallad och åkte sedan till havet vid Norje. Där badade, solade, läste en bok och njöt av min lediga dag. Efter ett par timmar åkte jag hem igen.
Ni som känner mig vet att jag inte är så förtjust i att städa men jag skulle gärna vilja gilla det. Så jag ska prova en ny grej, jag har gjort en to do-lista. Där har jag skrivit upp allt jag ska städa och göra o sånt. Plus att jag har gjort ett veckoschema för min städning. Så nu ska vi se om det blir ordning på torpet. Jag har börjat lite idag med att städa kylskåpet och rensa min garderob på gamla kläder. 

//Cajza

1 kommentar:

  1. En to-do-lista är nog toppen! Man känner sig väldigt nöjd när man kan stryka saker från den. ♡

    SvaraRadera