onsdag 20 november 2013

Skönhetsoperation?

Att ta bort en leverfläck är det att gör en skönhetsoperation? I så fall har jag gjort en sådan operation idag. Min mor och syster T har tjatat väldigt länge att jag skulle ta bort en som jag hade på min hals, men jag ha varit för mesig för att göra det. Men för ungefär tre veckor sedan bokade jag en tid och jag har varit nervös sedan dess. Hela dagen i dag har jag varit nervös för att göra det och när jag väl kommer dit så säger läkaren att det är en "snäll sort" och behöver inte ta bort den om jag inte vill. Men nu när jag ändå hade varit nervös så länge så kunde jag väl ändå gör det(läs: jag gjorde för mor och T). Bedövningen gjorde riktigt ont och jag kan säga att det var tur att jag låg ner för annars hade jag svimmat, jag glömde att andas medans hon stack in nålen.
Och inte nog med allt detta... jag ska dit om 10 dagar och ta bort stygnen (2st).



Visst ser det läskigt ut?


Idag har denna vinterns första snö fallit

//Cajza

1 kommentar: