torsdag 29 mars 2012

Jobb!

Idag har jag jobbat.
Jag tycker det är väldigt roligt att jobb här på Gimo herrgård och lära mig nya saker.
Denna praktiken bestämde jag mig för att vara modigare och jag vågar fråga mer och då lär jag mig också mer. Kökschefen är engelskaman så ibland är det lite svårt att förstå vad han säger men som tur finns det alltid någon annan som förstår vad han säger. 
Idag hade vi ingen al a cart så därför har vi städat hela eftermiddagen, det är också roligt att lära sig hur man städar alla olika utrustningar som det finns i ett kök. Jag slutade jobba kl 18.00 och då cyklade jag hem och byte kläder sen cyklade jag tillbaka och tvättade kläder, sen cyklade jag hem igen och väntar nu på att tvätten ska bli klar så att jag kan cykla tillbaka och hämta tvätten.


 // Cajza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar